REKRUTACJA

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Poszukujemy pozytywnej i energicznej osoby do wsparcia w tworzeniu i dalszym budowaniu młodej, prężnie rozwijającej się marki odzieżowej.

Zakres obowiązków:

  1. Obsługa sklepu internetowego, w tym przede wszystkim, przygotowywanie paczek do wysyłki.
  2. Ewidencja zwrotów, dbanie o wszystkie elementy potrzebne do funkcjonowania sklepu
  3. Kontakt z wybranymi klientami w celu doprecyzowania szczegółów zamówień
  4. Obsługa systemu zamówień sklepu internetowego,
  5. Organizacja pracy biura,
  6. Asystowanie przy projektowaniu i produkcji odzieży,
  7. Współpraca ze szwalniami, konstruktorami etc. dopilnowywanie terminów oraz potrzebnych materiałów oraz dodatków przy tworzeniu kolekcji.
  8. Pomoc przy sesjach zdjęciowych.

Wymagania:

  1. Dokładność, dokładność i jeszcze raz dokładność.
  2. Samodzielność i sumienność.
  3. Prawo jazdy kat. B, własne auto będzie dodatkowym atutem.
  4. Doświadczenie w prowadzeniu sklepu internetowego, produkcji odzieży mile widziane.

Oferujemy:

  1. Wynagrodzenie dopasowane do poziomu twoich kwalifikacji,
  2. Elastyczne godziny pracy,
  3. Możliwość rozwoju w rosnącej marce odzieżowej,
  4. Możliwość zdobycia wiedzy z obszarów social media i ecommerce,
  5. Rewelacyjną atmosferę, która sprawi, że będziesz z przyjemnością wstawała do pracy.

Kontakt:

rekrutacja@allisspace.pl
+48 665 507 032

Koszyk (0)

Koszyk